توپ ترین وبلاگ موزیک

...هر اهنگی که بخوای توش هست...

توپ ترین وبلاگ موزیک

...هر اهنگی که بخوای توش هست...

عکس ها

سلام دوستان بعضی از شما می کفتین که عکس ها باز نمی شن...فکر کنم به خاطر اینترنت ایران باشه چون من می تونم همشون رو ببینم اما سعی می کنم تا فردا یا حداکثر پس فردا درستش کنم....

چه عجب یه بهانه ای گیر اومد شما نظر بدین!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
احمد پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:58 ب.ظ http://P30Ahmad.BlogSky.com

امیر جان گل مارفتیم
اگرروزی باران باریدن رافراموش کند
خورشید تابیدن را
خزان برگ ریزان را
دریا امواج زدن را
دوستی محبت را
من هرگز تورا فراموش نخواهم کرد
پس توهم مرافراموش نکن
باشد که فردایی نباشد
ای بهترین
به وبلاگم هم سری بزن

قربون شوما علیرضا دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:14 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد